تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری
رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 183
    کل نظرات : 74
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 7

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 10
    باردید دیروز : 2
    گوگل امروز : 1
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 12
    بازدید ماه : 390
    بازدید سال : 2348
    بازدید کلی : 29616

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




یک بازی با سبک پازلی برای اندروید است . در این بازی باید گوی های همرنگ را در کنار رنگ خود پرتاب کنید تا حذف شوند و امتیاز کسب کنید ! هر چه مراحل را به اتمام رسانده به مراحل سخت تری خواهید رسید و تلاشتان را هم باید بیشتر کنید تا برنده شوید . از امکانات دیگر این بازی میتوان به گرافیک شاد ، کنترل راحت بازی ، دارای موزیک های زیبا ، جلوه های صوتی بی نظیر و … اشاره کرد . این بازی محصول کمپانی ELECTRONIC ARTS میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Peggle Blast v2.6.0 بازی پازل Peggle Blast v2.6.0 مخصوص اندروید

 

  • 1637 نفر
ادامه مطلب

بازی Unmechanical که قبل از این برای PC و Mac عرضه شده بود و بسیار موفق شده بود حالا برای اندروید نیز عرضه شده است. Unmechanical داستان زندگی روبات‌ها است و در آن شما باید با حل پازل‌ها و معماهای گوناگون بازی را به پیش ببرید. بازی دارای کنترل ساده‌ای است و در شما را در محیطی ۳D قرار می‌دهد که در آن همه‌چیز ماشینی به‌نظر می‌رسد! این بازی دارای بیش از ۳۰ معمای خاص است که در طول بازی با آن‌ها مواجه خواهید شد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Unmechanical v1.04 بازی فکری دنیای ربات ها Unmechanical v1.04 مخصوص اندروید

  • 1075 نفر
ادامه مطلب

Impossible Engineering Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سوم (نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها) به پست اضافه شد|

 

Impossible Engineering season 1 cover دانلود فصل اول مستند مهندسی غیرممکن Impossible Engineering 2015

 

نام مستند: Impossible Engineering Season 1 – فصل اول مستند مهندسی غیرممکن

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۷۷ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

TVRage

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند مهندسی غیرممکن به بررسی ابرسازه های مهندسی و سایر شگفتی هایی که در علم مهندسی به ندرت رخ می دهد می پردازد و …

  • 1040 نفر
ادامه مطلب

یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همانطور که گفتیم برخی از نرم افزارهای تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

 

Java.Runtime.Environment.Cover  فایل های اجرایی جاوا Java SE Runtime Environment 8.0 Update 45

 

  • 923 نفر
ادامه مطلب

نام ابزاری برای ساخت تم برای گوشی های سونی اکسپریا می باشد. سونی یکی از پیشگامان استفاده از تم در گوشی های هوشمند اندرویدی است و امروزه بسیاری از شرکت های مطرح دنیا این موضوع را دریافته اند و در نسخه های جدید اندروید آبنبات چوبی خود پشتیبای از تم را جای داده اند .  تا قبل از این ، ساختن تم برای گوشی های اکسپریا بسیار سخت و دشوار بود .با این ابزار کاربر میتواند به سادگی هر چه تمام تر برای گوشی اکسپریای خود تم بسازد و بیش از ۳۰۰ عنصر گرافیکی را در تم خود تغییر دهد . Theme Creator یک فایل Beta می باشد که برای اجرای آن به نرم افزار Java Runtime Environment نیازمند می باشید .

 

 

Theme Creator دانلود ابزار ساخت تم سونی  Theme Creator BETA .0.0.1

 

  • 1221 نفر
ادامه مطلب

 Evil-Brands

در آینده ای نه چندان دور جهان به دو راه کاملا مجزا و متفاوت تقسیم می شود ! در بازی Evil Brands شما شاهد یک جنگ بسیار بزرگ برای سلطه جهان خواهید بود . بسیاری از افراد فراموش شده اند . سلاح های گذشته و یا پرندگان ! نگاهی به مناطق اشغال شده بیندازید . دشمنان روز به روز حریص تر شده و روز به روز زمین های بیشتری را تصرف می کنند . در این بازی بایستی تمام توان خود را به کار گرفته و با پرتاب پرندگان شیطانی موانع را از بین ببرید . در مکان های زیبا به کاوش پرداخته و با شخصیت های موجود برخورد کنید . در طول مراحل امتیازات متعددی به دست بیاورید و آن ها را به دوستان خود به اشتراک بگذارید . اگر طرفدار بازی های سبک پرندگان خشمگین هستید بدون شک این بازی می تواند شما را شگفت زده کند . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود ۱۶ شخصیت در بازی

وجود ۸۰ مرحله جذاب

برخورد با کاراکترها

  • 759 نفر
ادامه مطلب

Horse-Racing-Derby

در مسابقات اسب سواری شرکت کرده و از تمامی موانع ها عبور نمایید . اسب های مورد علاقه خود را انتخاب نموده و با وجود آهنگ های سفارشی مراحل را به اتمام برسانید ! توضیحات فوق مربوط به بازی Horse Racing Derby  می باشند . در محیط های پر زرق و برق بازی به کاوش پرداخته و مراحل را به انجام برسانید . پس از انجام چندین مسابقه می توانید اسب های جدیدی را خریداری نموده و آن ها را سفارشی سازید . بیش از ۶ اسب نر در بازی قرار داشته که قادر به انتخاب آن ها خواهید بود . قدرت خود را نشان دهید و به همه ثابت کنید که شما یک قهرمان واقعی هستید ! توجه داشته باشید که این بازی بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای عرضه است . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است . 

ویژگی های اصلی:

گرافیک باور نکردنی اچ دی

وجود ۶ اسب نر در بازی

گیم پلی جذاب و هیجانی

  • 806 نفر
ادامه مطلب

بازی Civilization Revolution 2 یک بازی قدرتمند استراتژیک است که توسط کمپانی معروف ۲K برای موبایل منتشر شده است. در این بازی شما باید تلاش کنید یک امپراطوری عظیم را پایه‌گذاری کنید و در حفظ آن تلاش کنید. این بازی اولین سری از بازی‌های Civilization است که برای موبایل عرضه شده است. این بازی با ساختاری ۳بعدی و گرافیکی جذاب همراه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

civilization revolution 2 بازی استراتژی Civilization Revolution 2   آیفون و آیپد

 

  • 737 نفر
ادامه مطلب

بازی فکری ۱Path که پیش تر برای سیستم عامل های ایفون منتشر شده بود و بعد از گذشت مدتی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است در آن باید با تکان دادن گوشی های آندرویدی خود یک دایره کوچک را به درون طیف وسیعی از موانع هدایت کنند و مانع برخورد با آن ها شوند. هرچه قدر در این بازی جلوتر می روید این بازی سخت تر می شود و شما با یک بازی شگفت انگیز مواجه می شوید.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

1Path v1.0 بازی فکری 1Path v1.0 – اندروید

  • 772 نفر
ادامه مطلب

یک بازی دوبعدی تعقیب و گریز است که منهدم کردن اهداف نیز جزئی از گیم‌پلی آن می‌باشد.شما در بازی Turbolab Pursuit به عنوان یک دانشمند فرصت این را دارید تا با استفاده از ابزار و وسایلی که در دست دارید خودروی خود را بسازید و با استفاده از آن در هر شرایطی انقلابی در صنعت خودرو سازی به پا کنید. قابلیت های این بازی تقویت اسلحه‌های نابودگر اتومبیل ، آیتم های افزایش دهنده قدرت و … است . این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Turbolab Pursuit 2.7 بازی تعقیب Turbolab Pursuit v2.7 – اندروید

  • 769 نفر
ادامه مطلب

اگر به دنبال یک تم بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد دانلود ها استفاده از VIPER – Go Apex Nova theme میباشد ، از قابلیت های این تم میتوان به ظاهر فوق العاده زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با گذشت مدت ها زمان از انتشار آن و علی رغم پولی بودنش دارای امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ میباشد.در این تم بیش از ۱۰۰۰ آیکون با کیفیت HD و همچنین ۷ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت نیز در این پوسته قرار داده شده. این تم بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

VIPER Go Apex Nova theme 2.4.5.1 تم محبوب VIPER – Go Apex Nova theme 2.4.5.1 – اندروید

 

 

  • 923 نفر
ادامه مطلب

– بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک نهمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Best Paid Android Pack پک نهم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2014

  • 880 نفر
ادامه مطلب

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی موبایل ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به موبایل و تبلت خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. همچنین این نرم افزار این قابلیت در خود دارد که می توانید بر روی تصاویر با رزولوشن بالا (تا ۱۲ مگاپیکسل) کارهای ویرایش خود را با حفظ بالاترین کیفیت تصویر اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Adobe%20Photoshop%20Touch%201.6.1 نرم افزار ویرایش تصاویر Adobe Photoshop Touch 1.6.1 – اندروید

  • 856 نفر
ادامه مطلب

r بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های کنترل ونظارت اندروید میباشد . این برنامه جزئیات دستگاه اندرویدی شما را به صورت گرافیکی به شما نمایش میدهد که عبارت اند از نمایش وضعیت باطری ، نمایش وضعیت پردازنده و رم، نمایش میزان مصرف اینترنت ، نمایش وضعیت وای فای و بلوتوث و دارای ویجت های مختلف است.نرم افزار Android Tuner نیاز به روت بودن گوشی شما ندارد ولی برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید اگر گوشیتان روت باشد بهتر است . این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Android%20Tuner%20v1.0.0 نرم افزار بهینه ساز اندروید Android Tuner v1.0.0 – اندروید

  • 838 نفر
ادامه مطلب
تبلیغات شما تبلیغات شما

نویسندگان

کدهای اختصاصی