تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری
رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 183
    کل نظرات : 74
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 7

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 34
    باردید دیروز : 2
    گوگل امروز : 3
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 36
    بازدید ماه : 414
    بازدید سال : 2372
    بازدید کلی : 29640

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




دانلود نسخه کرک شده بازی Need for Speed Heat برای کامپیوتر – نسخه DODI

 

شخصی ناشناس کرکی سالم برای بازی Need for Speed Heat را منتشر کرده و نمی خواهد هویتش فاش شود. این کرک بر روی نسخه اولیه این بازی (روز انتشار) تطبیق پذیر است و می توانید توسط آن، ماموریت اصلی بازی را به راحتی تمام کنید. البته اگر مشکلی در اجرای بازی باشد، این کرکر اعلام کرده که هیچ پشتیبانی آتی از کرک نخواهد داشت و می تواند این مشکل از نسخه اولیه بازی نیز باشد. از امولاتور CODEX برای اجرای این کرک استفاده شده است و صحت و سلامت آن توسط افراد بسیاری تایید شده. برای دریافت این نسخه کرک شده و آموزش نصب کامل، با وبسایت دانلودها همراه باشید.

نید فور اسپید هیت، روایت‌گر گروهی از مسابقه‌دهندگان در پالم سیتی است که توسط گروه ویژه‌ای از پلیس‌ها تحت تعقیب هستند، اما پلیس‌های فاسد، درکنار گرفتن مسابقه‌دهنده‌ها سعی می‌کنند از این‌راه پول هم به‌دست بیاورند. آن‌ها با گرفتن رشوه و انجام کارهای غیرقانونی برای خود کاسبی جدیدی را دست‌وپا کرده‌اند. ازاین‌رو شما در نقش یک کاراکتر شخصی‌سازی شده، پابه‌جهان بازی می‌گذارید و وظیفه دارید که جلوی پلیس‌های فاسد را بگیرید. گوست گیمز در بازی Need for Speed Heat سعی کرده توجه ویژه‌ای به محتویات بازی داشته باشد تا حتی پس از تمام کردن بخش داستانی، بازیکنان بتوانند همچنان به‌تجربه‌ی بازی و انجام مراحل مختلف بپردازند. جدا از مسابقات داستانی اصلی، تعدادی مسابقات فرعی هم برای شما درنظر گرفته شده که ازطریق کاراکترهای داستانی در اختیار شما قرار داده می‌شود

  • 556 نفر
ادامه مطلب

دانلود رایگان ربات آنتی بن کلش اف کلنز ورژن 22

 

 

ربات کلش اف کلنز چیست؟

همانطور که میدانید پیشرفت در بازی کلش آو کلنز نیازمند این است که شما همواره آنلاین باشید و افزایش لولتان بسته به حضور دایمی شما در بازیست به همین خاطر و برای صرفه جویی در وقت ، رباتی طراحی شده است که میتواند بجای شما بازی کند، برایتان منابع جمع آوری کند.

ربات کلش اف کلنز نرم افزاری هست برای کامپیوتر شما که نقش یک پلیر را برای شما بازی میکند برای شما نیرو میسازد ، به اتک میرود و گلد و اکسیر جمع میکند .
این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز است و نیاز به یک نرم افزار شبیه ساز اندرویدی در کامپیوتر شما دارد .
شما میتوانید از میمو یا بلواستکس برای اجرای بازی کلش و ربات کلش در کامپیوتر خود استفاده کنید .

 

  • 518 نفر
ادامه مطلب
تبلیغات شما تبلیغات شما

نویسندگان

کدهای اختصاصی